Co doskwiera Twojemu autu? Tego dowiesz się, dzięki naszej usłudze. Używanie sprzętu dedykowanego dla danej marki (nie tzw. „kombajnów” do wszystkiego…) pozwala sprawdzić wszystkie sterowniki, a co za tym idzie, wszystkie elementy auta, które podlegają diagnozie.
Diagnostyka statyczna:
- kasowanie, interpretacja oraz zaczytanie błędów ze wszystkich sterowników i podzespołów podlegających diagnozie
- skontrolowanie podzespołów silnika i jego pracy na wolnych obrotach (np. jakość pracy poszczególnych cylindrów, prąd ładowania akumulatora, korekcje wytrysków i znacznie więcej)
- skontrolowanie autentyczności przebiegu (możliwe dla wyszczególnionych modeli aut)
- przesuwanie/usuwanie wskazań okresu inspekcji (np. po wymianie klocków hamulcowych, filtrów czy oleju itp.)
- ilość zerowań wskaźnika zużycia okładzin hamulcowych itp. (opcja dostępna dla wyselekcjonowanych modeli aut), a także ilość przesuwanych terminów wymiany oleju, okresów inspekcji, filtrów.
- aby wykluczyć powypadkową przeszłość auta, sprawdzamy za pomocą profesjonalnego miernika cyfrowego, grubość powłoki lakierniczej (również elementy z aluminium).
Diagnostyka dynamiczna
- skontrolowanie pozostałych podzespołów auta i jego silnika w trakcie realnej pracy obciążonej ruchem ulicznym (tj. praca sond lambda, ciśnienie na szynie Common Rail, stan przepływomierza, ciśnienie doładowania turbiny i innych)
- przy wsparciu przenośnej hamowni kołowej, sprawdzamy moment obrotowy i realną moc silnika – znaczące odchylenia od seryjnych parametrów mogą świadczyć o tym, że auto jest w fatalnej kondycji.